במהלך השנים נתקבלו בליט"ף משובים רבים ומגוונים של מנהלים ושל מורים. להלן מקצת מהם

"ליט"ף מאפשרת למורים לצמוח ולהתעצם כאנשי מקצוע אוכלוסיית התלמידים בבית הספר היא הטרוגנית והפערים ביניהם גדולים. תכנית ליט"ף מאפשרת למורים להתייחס לשונות בין התלמידים ולהתמודד אתה בהצלחה."

א.ר. מנהלת בית ספר יסודי ממלכתי בטבריה

"התכנית נבחרה על ידי צוות בית הספר לאחר שבדקנו ומצאנו שהיא מתאימה לנו במיוחד היות שהיא מספקת מענה אישי לכל ילד. השונות בבית הספר שלנו היא גדולה מאוד והתכנית מספקת מסד נתונים מדויק על מצבו הלימודי של כל תלמיד שניתן להשתמש בו כבסיס לבניית תכניות אישיות מותאמות."

ר.צ. מנהל בית ספר יסודי ממלכתי דתי בטבריה

"רכישת מיומנויות לטיפול בנושא הקריאה על ידי המורים מהווה נכס לבית הספר ומאפשרת טיפול אפקטיבי בנושא. הניסיון והכלים שרכשנו בתכנית ליט"ף הוכיחו כי טיפול מיומן בנושא מביא לתוצאות. ציוני תלמידינו בבחינות המיצ"ב היו מעל לממוצע בהשוואה לבתי ספר דומים בארץ ואף היו נושאים שתלמידי השיגו בהם ציון 100"

נ.כ. מנהל בית ספר יסדי בטבריה

"תמיד התפעלתי מארגון הלמידה בכיתות א' שעובדות בליט"ף. כשהמורה מקנה חומר ליד הלוח, שאר התלמידים מתמודדים בכוחות עצמם עם החומר שנלמד. כל תלמיד יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות והוא עושה את זה בעניין. את יכולה להיכנס לכיתה, לדבר עם המורה והכיתה ממשיכה לעבוד כאילו את לא נמצאת שם, וזה קורה מפני שהתלמידים שקועים בחומר. הם מתעניינים במה שהם לומדים ורוצים ללמוד עוד. לא עצם הישיבה בקבוצות גורמת לאווירה המיוחדת בכיתות א' העובדות בליט"ף, אלא ההתעניינות והסקרנות שהחומר מעורר בילדים"

ר.א. מנהלת בית ספר יסודי ממלכתי באופקים

"הגענו לשיטת ליט"ף בכוחות עצמנו לאחר שבדקנו מספר שיטות מפני שבתוכנית ליט"ף יש מענה גם לתלמידים חזקים וגם לחלשים. התלמיד החזק יכול להתקדם בקריאה ללא מעצור והתלמיד החלש – מקבל תשומת לב מיוחדת. השיטה מתאימה את עצמה לילדים ולא להפך."

י.א. מנהל בית ספר ממלכתי דתי באופקים

"תכנית ליט"ף משלבת למידה ויצירה. היתרון המהותי שלה הוא שבאמצעותה גם תלמידים לקויי למידה ותלמידים שסווגו לחינוך המיוחד לומדים לקרוא."

א.ל. מחנכת ותיקה בבית יסודי ממלכתי בטבריה

"ההורים שבתחילה התייחסו לתכנית בחשדנות נעשו יותר מעורבים ויותר אכפתיים כלפי הנעשה בכיתות. הם מרגישים שהם 'עם היד על הדופק', כי השיטה מאפשרת להם לקבל דיווח שוטף ומעודכן בקשר למצב הלימודים של ילדיהם, במה הם מתקשים, איך הם מתקדמים וכו'. ההישגים של הילדים טובים מאוד והמורות עובדות בהתלהבות. נוכחתי לדעת שבשיטת ליט"ף המורות נעשו מקצועיות בנושא הוראת הקריאה. המחויבות שלהן גבוהה מאוד."

פ.א. מנהל בית ספר יסודי ממלכתי באום אל פאחם

"התחברתי מאוד לשיטת ליט"ף מפני שראיתי את תגובות הילדים ואת ההתקדמות שלהם. הודות לאבחונים המאפשרים מעקב רצוף אחרי התקדמותו של כל אחד מהתלמידים, אני עם היד על הדופק."

א.ג. מורה בעלת ותק בהוראת קריאה בכיתות א' בית ספר יסודי ממלכתי בטבריה

"אני יכולה לומר בביטחון שכל הילדים שלמדו אצלי בשיטת ליט"ף למדו לקרוא בסיום כיתה א' ובמיצ"ב התמונה הייתה מזהירה."

א.ח. מורה בכיתות א'-ב' בבית ספר יסודי בטבריה

"לימדתי לפי שיטות רבות וליט"ף היא היחידה שמאפשרת לי לדעת בכל יום ובכל שעה איפה התלמיד נמצא, איך אני יכולה לקדם אותו מהנקודה בה הוא נמצא ולהוביל אותו, צעד אחר צעד, להישגים הנדרשים. אחרי שהפעלתי את השיטה מספר שנים אני מרגישה בשיא הצניעות, אבל בגאווה, מומחית בהקניית קריאה וכתיבה בזכות ליט"ף."

ש.ע. מורה בכיתות א'

"לליט"ף יש יתרון בכך שהיא מתייחסת לשונות ומקדמת כל תלמיד על פי הקצב והיכולות שלו והופכת אותו ללומד עצמאי. התלמידים לומדים ללמוד וזה מקרין על נושאים ומקצועות אחרים שנלמדים בבית הספר."

א.כ. מחנכת כיתות א'-ב

"בשיטת ליט"ף הילדים נחשפים מההתחלה לכל מרכיבי השפה, לתנועות, לעיצורים ולהברות. זה יתרון גדול מפני שהדבר מאפשר להם להתחיל לקרוא יותר מהר."

ד.ו. מורה בכיתות א'-ב'

"ליט"ף מאפשרת לענות כמעט על כל הצרכים של כל התלמידים. הטובים יכולים לרוץ ולהתקדם ללא מעצור ואילו הבינוניים והחלשים - תמיד ידעתי איך לקדם אותם."

פ.פ. מחנכת כיתות א'-ג'

"השיטה אפשרה לנו להיענות לצרכי כל התלמידים. יכולנו לטפל במתקשים שעה ששאר התלמידים עבדו באופן עצמאי. הודות למערכת האבחונים יכולנו לדעת היכן 'נמצא' כל ילד בכל שלב משלבי ההוראה. בשיטות אחרות מרכיבים אלה לא קיימים."

צוות מחנכות כיתות א' בבית ספר יסודי ממלכתי דתי בטבריה

"הבסיס להצלחה זה שהשיטה מובנית ומקנה הרגלי למידה. ליט"ף נותנת את כל התשובות בעניין זה. כל מורה יודעת איפה להתחיל ולאן להמשיך ואיפה לחזור ומה לעשות עם אלה שנתקעים."

ע.ב. מחנכת כתה א' באופקים

"הכיתה הגיעה להישגים יוצאים מהכלל. מחצית מהתלמידים סיימו קריאה כבר בחנוכה. בסוף השנה רק 3 לא סיימו את רכישת הקריאה, אחד מהם נמצא בשלבים האחרונים והוא צריך חיזוק כדי לסיים ו- 2 הם תלמידי החינוך המיוחד. אני מורה ותיקה ולדעתי משנות ה-70 לא היו אצלנו הישגים כאלה בקריאה."

ז.א. מחנכת כיתה א' באופקים

"בשיטת ליט"ף אני לא מפקירה אף תלמיד בכיתה. כל אחד מתקדם לפי הקצב שלו ולפי יכולתו. יש תלמידים שיכולתם הלימודית לא גבוהה ואני יודעת שאולי הם לא יהיו רופאים או מהנדסים, אבל לפחות אני יכולה להגיד בביטחון מלא שהם לא יהיו אנאלפביתים. הם ידעו לקרוא עיתון והם ידעו לקרוא את הכתוביות בטלוויזיה וגם יבינו מה שהם קוראים."

פ.מ. מורה לגיל הרך באום אל פאחם

"אני מרגישה שהדור הזה שאנחנו מלמדים אותו בשיטת ליט"ף יהיה דור אחר, כי השיטה מפתחת את החשיבה שלהם. בשיטות הקודמות המורות היו נותנות את החומר והם היו משננים, היום אנחנו נותנים להם טקסטים והם מתמודדים אתם לבד. אני בטוחה שהם יצאו קבוצה של אנשים עם ראש פתוח."

ס.א מורה בכיתות א' באום אל פאחם

"הילדים למדו בחשק, אני נהניתי מהשיטה כי היא מובנית. המורה יודע מה עליו לעשות בכל יום. הוספנו תרגילים, הוספנו פעילויות, אבל ידענו מה עלינו לעשות בכל שיעור."

א.ע. מורה בכיתות א' בבית ספר ממלכתי בתל אביב

"תלמידי כיתתי הגיעו בתחילת השנה כשרק מעטים מהם ידעו לזהות את אותיות הא"ב. לקראת סוף השנה כל הילדים יודעים לבצע משימות באופן עצמאי ולקרוא באופן שוטף ומדויק, להוציא שתי תלמידות, אחת מהן עברה ועדת השמה והשנייה היא בעלת לקויות למידה."

ג.פ. מורה בכיתות א' בבית ספר ממלכתי בתל אביב